Batex

Jak kupić e-podpis

 

BESKIDZKIE CENTRUM CERTYFIKACJI ELEKTRONICZNEJ
CENTRUM USŁUG ZAUFANIA SIGILLUM
PARTNER HANDLOWY POLSKIEJ WYTWÓRNII PAPIERÓW WARTOŚCIWYCH S.A.

PHU BATEX Andrzej Batycki, 43-360 BYSTRA, ul. Rzemieślnicza 1 , tel. 33 817 0 817

 

             Wniosek o wydanie lub odnowienie ważności Certyfikatu Kwalifikowanego, czy też Komercyjnego należy złożyć drogą elektroniczną korzystając z  Elektronicznego  Punktu  Rejestracji  po wcześniejszym zarejestrowaniu się i złożeniu zamówienia w Elektronicznym Punkcie Rejestracji  zwany dalej EPR.

Następnie w trakcie jednej wizyty w  Beskidzkim Centrum Certyfikacji Elektronicznej, podpisać umowę i  dokonać jego odbioru.   Odbywa się to w czasie około kilkunastu minut.

Jak uzyskać certyfikat - podpis elektroniczny ?

1. Procedurę uzyskania Certyfikatu Kwalifikowanego, czy też Komercyjnego  należy rozpocząć od dokonania wyboru rodzaju certyfikatu w ZESTAWY DO PODPISU ELEKTRONICZNEGO , zapoznaniu się z  CENNIKIEM  oraz wypełnienia formularzy w formie elektronicznej znajdujących się w EPR . Tryb postępowania w niniejszej sprawie opisany jest  w zakładce "Jak Wypełnić Formularz".    Po zapoznaniu się z jego treścią należy przejść do Elektronicznego Punktu Rejestracji.

 

Ważne !

 1 lipca 2018 roku wchodzi w życie artykuł 137 ustawy z dn. 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej, który ostatecznie wycofuje z użytku algorytm SHA-1 przy składaniu zaawansowanego i kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Od tego momentu Centrum Usług Zaufania Sigillum będzie wydawać certyfikaty kwalifikowane z użyciem algorytmu SHA-2 lub wyższym. Wypełniając obecnie  formularz w Elektronicznym Punkcie Rejestracji prosimy  dokonać wyboru certyfikatu z pośród certyfikatów eIDAS .    

Szczegółowe informacje uzyskasz dzwoniąc na infolinię  22 464 79 79.

Certyfikaty z algorytmem SHA-1 jak i o strukturze zgodnej z krajową ustawą o podpisie elektronicznym obowiązującą przed Rozporządzeniem eIDAS i ustawą o usługach zaufania z 2016 roku, będą nadal wspierane przez systemy administracji publicznej do czasu wygaśnięcia ich terminu ważności.

2. Następnie, w kontakcie telefonicznym z inspektorem ds. rejestracji dzwoniąc pod numer tel. 33 817 0 817 ustalić termin podpisania umowy i odbioru certyfikatu oraz dostarczenia oryginału wymaganych dokumentów zgodnie z WYKAZ DOKUMENTÓW .

Początkowa data ważności certyfikatu ustalana jest indywidualnie w zależności od potrzeb Klienta.   Pozwala to na wcześniejszy zakup certyfikatu wykorzystywanego w wybranym, późniejszym okresie.   Certyfikaty wystawiane są na okres 12 i 24 miesięcy.

 

Szczegółowe informacje dotyczące zestawów do podpisu elektronicznego wraz z cennikiem dostępne są także na stronie

                     http://sigillum.pl/produkty_zestawy_do_podpisu_elektronicznego.html

               Punkt Rejestracji czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 -17:00

 

    Informujemy, że nie weryfikujemy wniosków oraz formularzy przesłanych fax-em oraz e-mail. 

BAZA WIEDZY ZESTAWY DO PODPISU ELEKTRONICZNEGO WYMAGANE DOKUMENTY PLIKI DO POBRANIA


 

Formularz Kontaktowy

Wiadomość została wysłana